Wizytówka z kodem QR

wizytkowka z qr kodem

Mimo że era cyfrowa drastycznie zmieniła krajobraz biznesowy, pamiętaj jednak, że nadal spora część społeczeństwa używa klasycznych wizytówek. Osoby, które biorą takie wizytówki chowają je do portfela lub szuflady i wyciągają te wtedy kiedy potrzebują się skontaktować ze specjalistą od którego wzięli wizytówkę. Może Ci się wydawać, że wizytówki to przeszłość. To zdecydowanie nie jest prawda, zwłaszcza jeśli zdecydujesz się dodać nowoczesny akcent – kod QR. W ten sposób można przekształcić zwykłą wizytówkę w cyfrową platformę o wspaniałej funkcjonalności. Sprawdź co to jest QR Code.

W tym artykule przyjrzymy się temu, jak działa wizytówka z QR Code, do czego może linkować i czy plusy przeważają nad minusami posiadania go na wizytówce.

Czy kody QR są wygodne?

Jednym z głównych powodów, dla których kody QR zyskują na popularności, jest ich wygoda użytkowania i wielofunkcyjność. Poza tym, że są świetnym narzędziem marketingowym, zapewniają łatwy sposób na dodanie dodatkowych informacji do tego, co już masz na swojej wizytówce. To opłacalna i przyjazna dla użytkownika funkcja, która eliminuje potrzebę wyszukiwania strony internetowej lub zapisywania numeru telefonu, co pozwala zaoszczędzić czas. Nie bój się wykorzystywać QR code w swoim biznesie!

Do czego może odnosić się kod QR na mojej wizytówce?

Oprócz natychmiastowego dostępu do informacji kontaktowych takich jak numer telefonu, vCard lub email, którymi chcesz się podzielić z klientami, kod QR można zakodować tak, aby spełniał znacznie więcej funkcji. Dzięki kodom QR możesz zwiększyć skuteczność swojej wizytówki i sprawić, że będzie ona wygodniejsza dla Twoich potencjalnych klientów, którzy będą mogli dodać Twoje informacje do swoich urządzeń, dowiedzieć się więcej o Twojej firmie lub uzyskać dostęp strony internetowej bądź innych zasobów.

Zanim jednak dowiemy się, co mogą zrobić wizytówki z kodami QR, musisz zrozumieć, co najlepiej sprawdzi się w Twojej firmie. Aby to zrobić, musisz znać swoich klientów. Czy te wizytówki są dla Twoich klientów, partnerów, czy dostawców? Określenie kto, gdzie i dlaczego ma otrzymać wizytówki z kodem QR jest najlepszym sposobem na upewnienie się, że będą one skuteczne.

  • Dane kontaktowe Twojej firmy – Stwórz kod QR, który zawiera dane kontaktowe Twojej firmy. Pomaga to uniknąć kłopotów związanych z ręcznym wprowadzaniem wszystkich informacji do urządzenia.
  • Social Media – Bezproblemowy sposób na rozwój kont w mediach społecznościowych i budowanie świadomości swojej marki. W ten sposób możesz zdobyć więcej zwolenników i poinformować przyszłych klientów o swoich najnowszych ofertach, promocjach i innych nowościach.
  • Zaproszenia na wydarzenie – Zaproś gości bez zbędnych problemów. Po zeskanowaniu kodu QR pojawi się powiadomienie o możliwości dodania i zapisania wydarzenia w kalendarzu urządzenia.
  • Dodaj lokalizacje – Adres firmy lub miejsce spotkań z klientami otwierające się w Mapach Google? Klient po zeskanowaniu kodu bez problemu Cię znajdzie!
  • Wiadomość e-mail – Zapisz w kodzie wiadomość z prośbą o kontakt bądź inny szablon wiadomości, który pomoże Twojemu klientowi w łatwy sposób się z Tobą skontaktować!

Wizytówki z QR Code mają wiele więcej możliwości. Wszystko zależy od Twojego pomysłu i Twoich potrzeb. Pamiętaj, że prosty kod a może wyróżnić Cię na tle konkurencji!

skanowanie wizytówki z qr kodem

Wady kodu QR na wizytówce?

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od Twojej branży i od Twoich klientów. Jeśli osoby, którym przekażesz swoją kartę biznesową nie są zbyt obeznani z technologią to może ich to zmylić. Pamiętaj jednak aby sprawdzić taki kod przed dodaniem go gdziekolwiek. Poproś osobę, która będzie drukowała wizytówki aby sprawdziła czy kod się skanuje poprawnie.

QR Code nic nie kosztuje, więc nic nie tracisz dodając go na swoją kartę!